Thursday 12 July 2012

Selamat Hari Jadi Cuk

8.07.2012 (ahad) besday cuk yg ke 29 (tua dah tau) "Semoga panjang umur & dimurahkan rezeki.." Sebenarye x tahu nk beli adiah ape (dh tanya tuan empunya diri tp die pn x th) akhirye aku bwk die ke kedai utk pilih elicopter control...aduyai,sungguh cerewat rupaye suami aku nie..dekat lebih 6 kedai teorg usha akhirye jumpa gak yg bkenan dihati die..

Sampe umah banting,cuk terus main elicopter kat luar umah (penontonye wak enal,mum power n qis) Bukan maen suka lg qis tgk elicopter tu terbang tau..X cukup lg,masuk dlm umah leh lak cuk maen dlm umah (wak enal siap suruh tutup kipas x bg elicopter jatuh) masa nak tido pun leh lak cuk maen dlm bilik tido (btl2 kemaruk nie) Ini semua kejadian ari jumaat wlpn besday cuk ari ahad (aku bg adiah awal2)

Ahad pagi tu,aku wat surprise ke cuk,aku beli kek blueberry (tp bukan secret resepi,x mampula) masa beli tu,aku tunggu kek tu siap tau..sedap tau kek tu (sebab span kek kot) bb qis pn makan kek tu (qis semua benda die mkn,tisu pun die makan hehe)


inila elicopter ye

SELAMAT ARI JADI CUK
ORG SURUH LETAK LILIN,CUK X NAK LA PLAK


No comments:

Post a Comment