Tuesday 31 July 2012

qis lepak2 dgn bodyguard

Dah lama x post ape2 dlm blog kan..?bukan ape,bile kat umah,pegang je laptop..si kecilku syg mesti dtg nk tlg taip,klu x bg...dieye nangis sampe kuar air mata..oppss,lupe nak ucap "selamat myambut ramadhan" (mcm dh lmbt jer,hehe)..Tahun nie dapat bonus separuh bulan gaji,alhamdulillah..(terima kasih najib-wah,mcm kwn aku jer) Yang penting tahun nie aku nak beraya sakan sebab tahun lepas aku beraya dalam "berpantang"

Minggu lepas mcm biasa,tiap weekend aku balik umah mertua aku (mlm tu aku n adik2 ipar aku g tesco nilai (saje jln2) kebetulan ade lak downtown,masing2 cucila mata..Si kecilku syg,aku angkut sekali.Kat dalam tesco,asyik dgr suara die (papa die bg die minum vitagen) Masa kat downtown lak,bile die nmpk belon angry bird,dh x blh buat ape..terpaksa beli sbln die nangis.

Pak usu aku lagi over,siap dh tempah bunga api utk qis (mcmla qis ngeti maen).Alamak,jadual Ops Raya dah kuar..Nie tgh duk pk,bile nak g beli baju qistina..Sape nk joint..?Leh tlg jaga die,hehe..







No comments:

Post a Comment