Wednesday 4 July 2012

alhamdulillah....

Confius...knp cuk muntah2...dlm sehari sampe 7,8 kali muntah,akhirye aku nekad buat pregnant test (sblm nie aku penah gugur-dh masuk 3 bulan usia kandungan aku masa tu n doc nasihatkan jgn pregnant 3-4 bln utk kuatkan rahim) alhamdulillah positif dan akuye pandai,aku leh lak check ms cuk ade tonument boling..bila aku bgth die,terus x leh main n dia ajak aku balik..
Kesokan hariye kami berdua pergi checkup kat az zahrah,doc ckp dh nak masuk 2 bulan..berita gembira nie aku sampekan kat mum power,mum power nasihatkan jaga elok2 sbb penah gugur sekali..

bulan berganti bulan....

alamak,aku di detetct diabetes so tiap minggu aku kn amik darah 4 kali utk dihantar ke makmal utk pantau kepekatan gula dalam darah..Sedih rasaye bile tgk org lain (yg muda2) kebykan suami teman klu chechkup tp aku x pun tp MUM POWER peneman setia aku..(sgt2 mhargai sbb tu aku syg giler kat mum power)
Biler dh masuk bulan ke 8 pregnant,2 minggu sekali aku kn g Hospital Banting sbb kena rujuk dgn doc pakar,mcm biasa penemanku adelah mum power...Tiap kali past checkup,nset aku mesti b'bunyi2...(wak enal,pak usu,makcik aku mesti tpn duk tanya pkembangan aku-ramaiye yg syg aku...)

No comments:

Post a Comment