Friday 29 June 2012

Raja 2 ari...

jeng,jeng....majlis persandingan pun bmula...tp di pagi ari aku khatam alquran dulu...dan yg SURPRISYE tetamu dah dtg kul 8.30 pg,cian kat mum power..kelam kabut die..Alhamdulillah,ramai gak tetamu yg dtg (dr pojie pn dtg-boss besar aku)..Tema umah aku GOLD+KRIM **14.03.2010** (ade org kutuk kata gold teruk) manakala tema umah suami (suami gitu) COKLAT **20.03.2010**
Opss,lupa nak cerita..makcik aku dr kuantan (aku panggil ummi) nyayikan 2 buah lagu utk kami bdua (umah aku live band tau..) siap kami bdua menari kat depan (x malu btl pengantin) kwn2 MIROS pn sporting,lepak sampe ptg..
Malam ari,ayah aku seponsor joget lambak..tp yg x syokye joget kena start dgn pengantin..(malu gitu) live band  siang tadi pindah depan umah,selamba jer pakcik2 aku n ayah joget,haha..kul 12 mlm kena stop sbb polis bg permit sampe takat tu,masa nk tido..ALAMAK,aku x leh solatla plak..(cancel mlm ptama tau)
Jom layan gambarla plak,stay tune...



No comments:

Post a Comment